Alla inlägg den 10 september 2015

Av Angel - 10 september 2015 21:45

Så...

Hur ska man börja?

Hej! Kanske är en bra början.

Eller Halloj! Kanske är bättre


Halloj alla människor!

Ni som har tittat in här undrar säkert vad det här är för en blogg. Ja, det är en bokblogg framför allt, där jag kommer att skriva om vad jag läser och vad jag tycker om det. Jag kommer också att skriva om annat bokrelaterat. Men den här bloggen kommer inte bara att innehålla det, utan även en massa prat om serier och nördsaker. Game of Thrones, Teen Wolf, Harry Potter, Supernatural, Doctor Who o.s.v

Jag kommer också att posta ibland något som jag har skrivit (en berättelse eller liknande menar jag då)

Det är väl typ det som kommer att hända här.

Så.... vad kan man mer prata om.

Jo, jag kanske ska berätta lite om miig själv.


Jag heter Angel, men jag känner mig inte alls som någon ängel. (därav mitt bloggnamn)

Jag är 16 år (på lördag, men hallå!) och jag har börjat gymnasiet nu i augusti. 

Jag har en lättare depression och social ångest, men det hör inte hit.

Mina intressen är Läsa och Skriva förstås. Och att kolla på serier, sticka, tedrickande och fotografering. På senare tid har jag också börjat att rita, men jag är fullständigt värdelös.

Det var nog allt för den här gången. Hoppas det var intressant.


"Don't be afraid to fail. Be afraid not to try" - anonym

Angel

Presentation


99:a, brunett och alldeles för kort. Men jag älskar att skriva och läsa.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards